Drukke (werk)week

Ik kwam deze week niet aan loggen toe, niet omdat er niks te beleven viel maar omdat ik wat weinig tijd had. Een ritje met de racefiets zat er evenmin al in, en die zonnige dagen zijn alweer voorbij, grrrrrrrrr…

Werk: maandag werd ik ‘s middags opgebeld door de productiechef dat er problemen waren, of ik soms ‘s kon gaan kijken wat er kon gedaan worden. Als ik dan toch wou gaan kijken kon ik dus evengoed mijn werktijd uitdoen, en deed er nog 4u overuren bovenop om de verloren tijd wat in te halen. Ook donderdag (1u) en gisteren opnieuw 4u overuren gedaan. Sinds maandag loopt het trouwens prima en wil men zoveel mogelijk pvc-afval omzetten in opnieuw te gebruiken granulaat. Ik mag dus de komende werkweek zoveel werken als ik wil… ;-)

Schoonmoeder: werd sinds maandag opgenomen in een RVT, in kortverblijf, om te recupereren van haar val die haar een gebroken schouder opleverde. Door haar beginnende dementie besloot de familie dat het niet meer wenselijk is dat ze nog naar haar huisje teruggaat. Donderdag kregen we dan bericht van een ander RVT dat daar plaats was vrijgekomen om haar definitief op te nemen daar, en na beraadslaging tussen schoonmoeder en kinderen werd besloten om daar ook op in te gaan. Weldra verhuist ze dus van haar tijdelijk verblijf naar daar, het RVT waar trouwens ook mijn moeder verblijft.

Kleinzoon Mero: onze kleine vriend deed onlangs zijn eerste pasjes, en waggelt er nu volop op los. Hij heeft nu wel last van een verkoudheid en is daardoor ook wat lastiger dan anders. En dat vraagt natuurlijk ook weer méér zorg van opa en oma als hij bij ons is…

Schoondochter: verjaart vandaag, en we zijn er al langs geweest voor het aperitief om haar verjaardag te “vieren”. En oh ja, had ik al verteld dat zij zwanger is en ons in juni ons 2e kleinkind zal bezorgen?

Groetjes!

Billy

22 thoughts on “Drukke (werk)week

  1. hannekelive zegt:

    dat is inderdaad een volle week.
    en gefeliciteerd met jullie aanstaande tweede kleinkind!
    en dat vertel je even in een ‘oh jaatje’ ;)

  2. klaproos zegt:

    hoh billy,
    wat een belevingen man, en voor de tweede keer opa, da’s niet slecht :-0

    proficiat en sterkte met je schoonmoeder hé,
    xxx

  3. datzalwel zegt:

    Een voordeel heb je dat je de beide moeders nu in een keer kunt opzoeken. Vervelend als dat met zo’n val moet gebeuren. Leuk hé als zo’n kleine man gaat stappen maar wel meer opletten . Proficiat voor het heugelijke nieuws voor de volgende wereldburger.
    Groetjes.

  4. Zeker een hele volle agenda Billy en het is zo gemeen van de weergoden dat nu juist in dit weekend het lijkt of de lente al weer voorbij is.
    Nog een dikke proficiat en sterkte met al het ziekenbezoek.
    Wens je een prettig liefdevol weekend……Arividi

  5. Desire zegt:

    Ah, weer opnieuw opa, geweldig! Sterkte met schoonmoeder, misschien een kleine troost dat jouw moeder daar ook zal zijn.

  6. Liann. zegt:

    Super dat je voor de tweede keer opa wordt. Gefeliciteerd!!

  7. Joris zegt:

    Hallo,
    Al bij al een wel erg drukke week, met zowel goed als minder goed nieuws zo te zien. Het is natuurlijk altijd jammer als je voor oudere mensen beslissingen moet nemen, omwille dat ze daar vaak zelf niet altijd toe in staat zijn. Anderzijds is het vooruitzicht van een tweede kleinkind natuurlijk heel goed nieuws. Uiteindelijk is het leven een voortdurende aaneenschakeling van verwelkomen en afscheid nemen. Zo is het altijd geweest en zo zal het altijd wel blijven. Enne… wat die racefiets betreft, laat die nog maar een weekje in de garage.

  8. Caroline zegt:

    Super dat je weer opa word!

    Liefs

  9. Ollie zegt:

    Skitterend nieuws Billy ! En ik hoop ook snel weer de ouwe te worden !

  10. J@n. zegt:

    En ik dacht goed weg te komen met de tijdsduur van mijn griep, maar het ergste moest nog komen.
    Nee, daar ben ik nog niet mee klaar.

  11. bea zegt:

    Wat leuk, een tweede kleinkind. Proficiat!

  12. zon-nebloem zegt:

    maar billy toch, natuurlijk heb je dan geen tijd, als je dit allemaal op je nek krijgt dan zou ik ook geen tijd hebben, want ook ik vindt dat familie voorgaat op alles

  13. Voetje zegt:

    Ik begrijp het, dat je geen tijd hebt als er zoveel extra dingen bijkomen.
    Proficiat met jullie tweede kleinkind!

  14. ingridblogs zegt:

    Dat is weer een zorg minder om schoonmoeder,nog gefeliciteerd met schoondochter en met de zwangerschap.Ben benieuwd of de naam van het nieuwe kleinkind weer een biermerk word;)

  15. Zeker druk! Nog gefeliciteerd met jullie 2de kleinkind!

  16. Druk, druk, druk! Van harte met de komst van jullie tweede kleinkind, en natuurlijk beterschap voor de kleine man. Groetjes, Kakel

  17. proficiat, opa, met je tweede kleinkind dat onderweg is! :-D

    heerlijk voor je schoonmoeder dat zij terecht kan in een rvt, waar ze zich hopelijk lekker ‘thuis’ kan voelen!!

    voor mero hoop ik dat zijn verkoudheid heel snel voorbij mag zijn, zodat hij gezond en vrolijk kan verder waggelen! :-D

  18. natuurfreak zegt:

    Hartelijk gefeliciteerd ,weer opa worden
    ….fijn toch
    Als je de kans krijgt de Koninklijke serres te bezoeken,zeker doen.Is zijn geld meer dan waard.Dit jaar geopend van 19 april tot 12 maart.

  19. Kay zegt:

    Oei, tussen al het aangename toch een minder puntje,
    hoop dat de schoonma goed verzorgd mag worden.
    Proficiat ook alweer Opa en kleintje
    geniet van alles wat het leven je biedt … de rest komt vanzelf.
    Liefs ♥

  20. LJ zegt:

    Proficiat met de familiale uitbreiding!!!

dit vind jij er van...

