Lente in zicht!

weersvooruitzicht 2 maart

Wordt het dan eindelijk lente?

Mag ik dan mijn racefiets afstoffen en van spinnenwebben ontdoen?

Mogen we al beginnen dromen van terrasjes doen?

In elk geval, eerst nog genieten van een rustig weekend… ;-)

Groetjes,

Billy

24 reacties op “Lente in zicht!

  1. J@n. zegt:

    Ik ben ervan overtuigd dat het er aan zit te komen en is het niet volgende week, dan wat later, maar komen doet het, dat staat vast!

  2. bea zegt:

    19° maandag?? Dat begint op zomer te lijken :-) Laat maar komen, ik kijk er naar uit.

  3. Desire zegt:

    Vraag 1: het lijkt erop :)
    Vraag 2: dat zou ik je van harte aanbevelen :)
    Vraag 3: dromen mag :)
    En genieten is nooit verkeerd, fijn weekend!

  4. micheleeuw zegt:

    Jullie ? Een rustig weekend ? Dat moet ik eerst nog zien. ;-)
    Laat maar komen dat lekkere weertje !

  5. klaproos zegt:

    lekker he billy, we verlangen er allemaal naar heerlijk warm zonneweer :-)
    aai lof it
    xxx

  6. Mcdid zegt:

    O ik hoop het zo! Ik ben er zo aan toe!

  7. Jeej bijna lente! Kan niet wachten…

  8. Voetje zegt:

    Van mij mag je dat allemaal ;) En ik hoop met jou mee!

  9. ingridblogs zegt:

    Ik ben er ook wel aan toe geloof ik….duimen maar!

  10. Joris zegt:

    Hallo,
    Het wordt inderdaad stilaan tijd om de fiets te smeren, de banden op te pompen, de wandelschoenen proper te maken, de rugzak te vullen, zonnecrème te halen, drinkbussen te vullen, picknick te bereiden… en dan uit te kijken naar de lente. Laat maar komen hé

  11. zon-nebloem zegt:

    ik begin al aan mijn terrasje, en mijn fiets staat ook al klaar :o) heerlijk is dat deze gedachte :o)

  12. justm3 zegt:

    Van mij mag het ook lente worden!!

  13. Nanabee zegt:

    Dromen van terrasjes doen? Terrasjes doen. Punt. ;-)

  14. Ik ben er helemaal klaar voor,……..nu nog een beetje budget om te gaan shoppen en ik ga harder stralen dan de zon :-)

  15. natuurfreak zegt:

    Zet alles maar klaar Billy de lente is in aantocht.Bedankrt ook voor het bezoeken van mijn blog.

  16. Van mij mag je álles, en helemaal je racefiets afstoffen. Het zal toch EENS lente worden?
    Leef je uit!

  17. Suske zegt:

    ik duim alvast dat de lente in zicht is !

  18. Roos zegt:

    We blijven allemaal hopen op de lente!
    En op een paar mooie dagen om te fietsen natuurlijk ;)

  19. op al je vragen antwoord ik volmondig én met een brede smile; JAAAAAAAA! :lol:

    voel jij het ook zo kriebelen?

    ja, daar!

    en yep, daar ook, ja! ;-)

  20. LJ zegt:

    Ik had vandaag en morgen graag verruild tegen afgelopen weekend en dan was ik het zonnetje niet uitgekomen!! Helaas zit ik weer achter glas… Grmpf.

  21. hannekelive zegt:

    vandaag leek het er dan toch echt op!

dit vind jij er van...

