Er zijn gekken, en…

wij!

Maar we waren beslist niet alleen gisteren, die de gure kou trotseerden om de eerste wielerklassieker van het nieuwe seizoen, de Omloop Het Nieuwsblad,  van nabij te gaan bekijken…

op de eerste doortocht van de kopgroep, op de Haaghoek. Op de voorgrond rechts, voormalig kampioen Freddy Maertens

op de eerste doortocht van de kopgroep, op de Haaghoek. Op de voorgrond rechts, voormalig kampioen Freddy Maertens

't is langs dààr!

‘t is langs dààr!

het prachtige heuvelachtige parcours

het prachtige heuvelachtige parcours

één van de bezoekers heeft wel een hele speciale manier om de koers te volgen...

één van de bezoekers heeft wel een hele speciale manier om de koers te volgen…

op ons stekje langs de Taaienberg was er eerste nog relatief weinig volk

op ons stekje langs de Taaienberg was er eerste nog relatief weinig volk

...maar langzamerhand toch wel wat meer...

…maar langzamerhand toch wel wat meer…

En dan kwamen de renners (bijna) opzetten. Hilarisch moment toen bleek dat 2 wielertoeristen zich nog voor de profrenners op het parcours hadden gewaagd, en enkele omstaanders dachten dat het om profrenners ging…

maar toen kwamen de échte profs er toch aan… ;-)

Groetjes,

Billy

32 reacties op “Er zijn gekken, en…

  1. J@n. zegt:

    Wat een karavaan voor die paar wielrenners, je ziet door de bomen het bos niet meer.

  2. Billy zegt:

    tja, Suske, iedereen weet dat topsport om geld draait hé…(jammer genoeg!)

  3. klaproos zegt:

    brrrrrrrrrrrr billy,

    dát zijn de échte diehards……

    als je met dit weer naar buiten gaat :-)
    whaahahha
    ik blijf lekker achter de gebreidde onderbroek zitten hoor:-)

  4. micheleeuw zegt:

    Goed voor jullie dat jullie erbij waren. Wij zien dat niet graag en hebben het dus volledig gemist. ;-)

  5. Desire zegt:

    ‘t Lijkt wel een motortoertocht! En er kwamen ook nog wielrenners achteraan … ;-)
    Knap dat jullie de kou trotseerden voor dit evenement, moet wel echt een liefhebber zijn. En daarna zeker aan de Jägermeister om weer op temperatuur te komen ;-)

  6. bea zegt:

    Zot zijn doet geen zeer zeggen ze :-) De echte koersliefhebbers trotseren echt alle weersomstandigheden, je bent liefhebber of je bent het niet. Ahum, ik hoor bij de laatste.

  7. Tes zegt:

    Las op het nieuws dat de eerste koers weer ging starten en ik was dus nieuwsgierig of jij erbij zou zijn :-)

  8. Nanabee zegt:

    Pff idd goed zot! ;-) ‘t is me dezer dagen véél te koud om buiten te gaan staan.

  9. Ik zou er graag tussen gestaan hebben, alhoewel ik wel heel de dag de kouwe pies zou hebben gehad, maar je moet er wat voor over hebben natuurlijk!

  10. hannekelive zegt:

    pffff je moet er wat voor over hebben, maar dan is het wel leuk natuurlijk

  11. Joris zegt:

    Hallo,
    Tja eigenlijk werden de sportliefhebbers jarenlang bedrogen door dopinggebruikers en werd de hele sport als het ware vervalst. Het vergt dan ook moed om in die omstandigheden nog naar de koers te gaan kijken en bovendien het barre winterweer te trotseren. Hopelijk hebben jullie er dan toch nog van genoten.

  12. Je moet er wat voor over hebben maar super leuke foto’s!
    Fijne Zondag nog.

  13. datzalwel zegt:

    Had je niet liever zelf ook mee gedaan met dit weer? Maar je hebt gelijk om te gaan kijken je bent fan of je bent het niet.
    Groetjes.

  14. een beter plaatsje had je niet kunnen bedenken, billy, om de koers te volgen! :-D

    maar ..

    waar was de sneeuw?? ;-)

  15. zon-nebloem zegt:

    ik hoorde dat er ook een wedstrijd afgelast was, je hebt geluk gehad.
    Zo’n koers is altijd zo’n bedoening, je ziet idd meer reclame dan renners

  16. Kay zegt:

    Echte fans die geven daar niet om,
    die gaan kijken.
    Helaas ben ik geen supporter, en nu met al die intriges en meer
    al helemaal niet. Maar ik gun het een ander wél hoor.
    Knap in beeld gebracht Billy. Liefs ♥

  17. chrissebie zegt:

    Fijn dat jij er van genoten hebt, ik ben absoluut geen wielerfanaat! Maar elk zijn ding hé, ik kan me voorstellen dat jij je niet graag bezig houdt met parelsnoeren! in elkaar te frutselen!

  18. Mij krijg je ook niet mee :-),……..te koud!! Hoewel ik wel elk jaar naar Niel cross trek, maar dat is dan eerder voor de after party,……..:-)

  19. Voetje zegt:

    Ik ben blij dat jij er van genoten hebt :)

  20. HansDeZwans zegt:

    Leuk dat de wielerseizoen terug begonnen is en zeker met dit weer. Ik kijk dan vanuit mijn zetel de laatste 50km, heerlijk.

  21. Je moet wat voor je sport over hebben ;-) . Mij niet gezin. Grtz Mara

  22. LJ zegt:

    Je moet wel écht een grote fan zijn want anders doe je zoiets niet, de keuze tussen lekker warm binnen zitten of daar buiten staan, ik zou het wel weten!!

  23. platoonline zegt:

    Ach, in Vlaanderen kan alles, dus waarom geen twee onbekende amateurs op het parcours zonder dat hen een strobreed in de weg gelegd wordt. Wel leuk om zo’n wedstrijd eens in het echt te zien.

  24. natuurfreak zegt:

    Moouie reportage maar ik zou er niet voor in de kou g

dit vind jij er van...

