Om het jaar met een lach in te zetten

:-)

Billy

28 thoughts on “Om het jaar met een lach in te zetten

  1. Chantal zegt:

    blijft grappig ondanks de tijdgeest

  2. Kay zegt:

    Hoi Billy, den dikke en den dunne, ik heb hun altijd graag bezig gezien. Vooral den dunne dan,
    mijn glimlach hierbij heb je zeker. Tsjing! ♥

  3. Zon-nebloem zegt:

    wat is er leuker dan iets grappigs te zien of mee mee te maken, dat doet me goed :o)

  4. kakeltje zegt:

    Zwaar antiek, maar humor verjaart gelukkig niet!!

  5. Fantastisch en zo wens ik je ook een ‘Fantastisch humorvol gezond happy 2013′

  6. datzalwel zegt:

    Niets beter als lachend het nieuwjaar beginnen, en dat kan uitstekend met deze twee heren. :-)
    Groetjes.

  7. Voetje zegt:

    Geweldig :) Hopelijk kunnen we in dit nieuwe jaar nog veel lachen he

  8. chrissebie zegt:

    haha leuk, maar moet hierbij even aan ons Ollie denken!
    Fijn jaar gewenst, veel blogplezier!

  9. Joris zegt:

    Hallo,
    Ja, na het bekijken van het journaal, kan dit filmpje wel zorgen voor een broodnodige opkikker. Hopelijk kan tijdens het komende jaar als eens wat meer gelachen worden, alhoewel, de situatie wordt er niet echt beter op.

  10. Ollie zegt:

    Hahaha , en ben jij de “dunne” hier ? Samen op het witte scherm ! Prachtig !

  11. Sas zegt:

    Haha geweldig!!!
    Ben er mee opgegroeid door paps…

  12. Blijft altijd leuk de dikke en de dunne.
    Dat was in onze jeugd al het geval.
    Groetjes Mara

  13. Mcdid zegt:

    Zoooo dit is old school! De dikke en de dunne! Jeetje… Ik ken het wel, maar het is wel veeeeer voor mijn tijd :)

  14. pure nostalgie, billy!

    maar het blijft lachen met deze 2! :-D

    veel sterkte voor morgen, eh! ;-)

  15. Redstar zegt:

    Hahaha back to the future op deze manier :D de zangeres heeft een geweldige stem. Altijd al gevonden.

  16. J@n. zegt:

    Prima filmpje Billy, zoiets zie ik graag!

  17. klaproos zegt:

    Gelukkig Nieuwjaar
    Dank je wel voor je berichtjes,

    dag billy,
    ollie en zijn maatje waren vroeger erg in trek hé.
    nostalgische beelden trekken voorbij:-)

    dag jongen,
    we gaan der weer een mooi blogjaartje van maken he?

  18. justm3 zegt:

    Den dikke en den dunne, dat is toch ook al enorm oud hé, volgens mij zelfs van voor mijn tijd :D

  19. Plato zegt:

    Leuke beelden. Herkenbaar want ik heb bijna alles van Laurel en Hardy. Met de originele muziek had ik het nog leuker gevonden :-)

  20. micheleeuw zegt:

    Die combinatie van oude en nieuwe beelden vind ik zeer geslaagd. :-)

  21. Joris zegt:

    Hallo,
    Hopelijk de feesten al een beetje verwerkt en terug aan de slag? Hier werd de eerste week al volbracht op de werkvloer, maar af en toe zullen we wel eens een vrije dag inlassen. Voorlopig kijken wenog even hoe het weer evolueert. Een prettig weekend gewenst.

  22. HansDeZwans zegt:

    Daar ben ik mee opgegroeid, het blijft goed. Zo ook kan ik nog naar Charlie Chaplin kijken, dat is zelfs nog ouder.

dit vind jij er van...

