Kommil Foo

Was ik dinsdagavond pas naar Muse gaan kijken, mocht ik woensdagavond naar de voorstelling “Breken” van Kommil Foo. De broers Mich en Raf Walschaerts wisten ons in deze voorstelling te vertellen hoe je een man in een luciferdoosje krijgt. Een aaneenschakeling van absurde sketches en intieme liedjes.  Over vriendschap, liefde en overspel. Zaken die een man kunnen maken, maar ook breken. En het op die manier ook mogelijk maakt om hem in een luciferdoosje te krijgen…

Kommil Foo slaagt erin om iedere toeschouwer een onvergetelijk avondje uit te bezorgen, en doen dit met succes in België én Nederland. Een aanrader! Voor kaartjes moet je snel wezen, want heel wat voorstellingen zijn uitverkocht…

Groetjes,

Billy

18 reacties op “Kommil Foo

  1. chrissebie zegt:

    NOg nooit naar een optreden van kommil foo gaan zien, goeie suggestie als het eens in de buurt is.. of iets anders interressant, laat maar weten, wij zijn echt wel komedie fans! Fijne feesten

  2. datzalwel zegt:

    Zeer zeker de moeite waard, ze zijn hier inderdaad in b.v Roermond geweest. Geweldig. En uitverkocht.
    Groetjes.

  3. J@n. zegt:

    Het filmpje vind ik niet echt goede reclame Billy.

  4. ja, die broertjes kunnen er wat van, eh! :-D

  5. Zon-nebloem zegt:

    ik ken die 2 mannen nog van indertijd op tv maar heb geen show van hen gezien, maar ze zijn goed

  6. Chantal zegt:

    Ik ken alleen de naam, verder ken ik er niets van

  7. Voetje zegt:

    Ik heb ze nog nooit in life gezien maar hun kennende kan het niet slecht geweest zijn.
    Fijne feestdagen!

  8. Ziet er absurdistisch en spetterend uit. Kan me voorstellen dat je genoten hebt, Billy.
    Fijne feestdagen! Liefs, Kakel

  9. Joris zegt:

    Hallo,
    Zo te zien is de kerstman al tweemaal langs geweest bij jullie. Het zijn inderdaad twee kerels die de toeschouwers op één hand kunnen krijgen en hen alvast een fijne avond bezorgen. Zelf hen nog nooit in het echt aan het werk gezien. Misschien een leuk idee voor de toekomst.

  10. lien zegt:

    Zo, jij bent wel aan je trekken gekomen Billy! Het lijkt me een erg leuke voorstelling en ze kunnen nog mooi zingen ook! Ik zal ze in de gaten houden.

  11. micheleeuw zegt:

    We hebben ze al een paar keer mogen bezig zien en lachen ons steeds deuk. :-)

  12. Liann. zegt:

    Je hebt een leuke week achter de rug dus, top!

  13. Plato zegt:

    Dat van dat luciferdoosje wil ik wel eens zien. Ik houd de naam in de gaten.

  14. Kay zegt:

    Daar kan ik wel iets van hebben,
    het klinkt dan ook zo dagdagelijks, het echte leven … zou dat passen in een Stekjesdozeke?

    Voor straks een warm en gezellige kerstavond en tot de volgende keer ♥

  15. Joris zegt:

    Hallo Billy,
    Stilaan tellen we uren af die ons nog scheiden van Kerstdag. Straks nemen we plaats aan tafel en op een bescheiden manier zullen we van een hap en een glaasje genieten. Wij wensen jullie eveneens een aangename en vooral smakelijke Kerstavond toe, maar vooral een gezellige sfeer en met voldoende vrede in de huiskamer.

  16. Ik weet het ik ben saai, maar ik hou helemaal niet van kommil Foo,….noch van andere muziek hoor,…..en naar een concert gaan, is iets waar ik niet echt naar uitkijk,…….en festivals zijn horror,……maar af en toe doe ik Big een plezier,……:-). Maar enkel voor Depeche Mode,………:-)

dit vind jij er van...

