Werk – update

De volgende pogingen gingen een stuk beter, ook al hadden we opnieuw met enkele moeilijkheden af te rekenen.
Gisteren verliep de opstart écht gesmeerd, en ik had er dan ook op gerekend dat we probleemloos zouden kunnen draaien tot m’n werktijd voorbij was. Jammer genoeg bleek dat ijdele hoop. Na 2 uur productie hoorden we plots een kletterend lawaai. Ik heb onmiddellijk de machines stilgelegd, maar het was te laat om te voorkomen dat er schade aangericht was. Na het stilleggen de machine volledig open gegooid, en wat we zagen was helemaal niet mooi: door een stuk metaal dat meegekomen was, zijn bepaalde delen van de machine geschonden. Hoe het nu verder moet zijn zorgen voor de komende dagen…

Ik ga mij er wel zelf niet teveel zorgen in maken, want per slot van rekening treft me geen schuld. En ik ben vandaag jarig en heb een dagje vakantie opgenomen. Ook maandag ga ik niet werken, want morgen vertrekken we met dochter, schoonzoon en kleinzoon naar Hengelhoef voor een weekendje.

Alvast een fijn weekend!

Liefs,

Billy

32 reacties op “Werk – update

  1. J@n. zegt:

    Ha Billy, ik was juist van plan om je te komen feliciteren.
    Bij deze dan, van harte gefeliciteerd en nog heel veel jaren in goede gezondheid en maak er een mooi feestje van, die machine wordt wel weer gerepareerd.

  2. Van harte gefeliciteerd en geniet lekker van het weekend en je verjaardag!

    Die machine komt later wel weer.

    Liefs!!

  3. klaproos zegt:

    gezellig billy samen naar hengelgoef, dat ken ik wel ,

    ga maar lekker genieten en vergeet je werk even hé,

    xxx

  4. lien zegt:

    Goed dat je het je niet persoonlijk aantrekt! Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en geniet van een gezellig weekend! Ook sneeuw bij jullie?

  5. Ollie zegt:

    GELUKKIGE VERJAARDAG JONGEN ! GENIET ERVAN , ALLES KOMT IN ORDE OP HET WERK !

  6. Happy birthday Billy, geniet van een fijn familieweekendje,……..ik ga genieten van een kidsloos weekendje!!

  7. Suske zegt:

    van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
    vergeet het werk en geniet nu maar met volle teugen !

  8. ingridblogs zegt:

    Lang zal hij leven…
    Lang zal hij leven…….
    Van Harte Gefeliciteerd Billy!
    Hieperdepiep hoeraaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

  9. hannekelive zegt:

    van harte gefeliciteerd! een heel fijn weekend.
    maandag is er weer een (werk) dag

  10. Maar wie zijn schuld was het dan? Jij had toch de verantwoording, of niet?
    Nou ja, als je terugkomt op je werk zal alles best geregeld zijn. Geniet dus volop van je verjaardag en je minivakantie!

  11. bea zegt:

    Ne gelukkige verjaardag Billy XXX en veel plezier tijdens het familieweekend!!

  12. Joris zegt:

    Hallo,
    Ja op een dag als vandaag, kan je moeilijk je gedachten bij de problemen op het werk houden. Het is een dag om volop te genieten van dit moment, waarop je jarig bent. Niet iedereen kan zeggen, dat hij is verjaard tijdens een kleine sneeuwstorm. Toch niet minder daarom, van harte gefeliciteerd, nog hopelijk vele gezonde jaren, waarin je kan doen, de dingen die je voldoening geven. Nu gauw aan tafel, een lekker stukje taart, een toast op het feestvarken en morgen een weekendje lang genieten. Have fun…

  13. Inge zegt:

    Hoi hoi, volgens mij ben jij vandaag jarig. Van harte en een fijn weekendje met je dierbaren toegewenst!

    groetjes Inge

  14. Inge zegt:

    Geniet van een fijn weekendje en ik wens je een fijne verjaardag toe!

    Groeten Inge

  15. vooreerst van harte gefeliciteerd met je verjaardag, billy! :-D

    laat dat werk nu maar heel ver achter je en geniet van alles wat ‘ons’ limburg jullie te bieden heeft!
    heel veel plezier en ..

    *prooooooooooost* ;-)

  16. Redstar zegt:

    Toch een aardige kostenpost als ik het een beetje kan inschatten.
    Maar er van wakker liggen zou ik ook niet doen als ik jou was.

  17. justm3 zegt:

    Gelukkige verjaardag!! En ‘t is nogal wat precies met die machines.. :-)

  18. datzalwel zegt:

    Van harte gefeliciteerd Billy. Fijn dat je even alles achter kunt laten. Geniet van je uitstapje en kom als herboren terug. Dan kun je meteen een nieuwe start maken.
    Groetjes.

  19. Gelukkige verjaardag, Billy ! Geniet van je weekendje !

  20. chrissebie zegt:

    Hey Billy! Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Geniet van je weekendje hengelhoef! xxx drie verjaardagskusjes mag ik je toch wel geven hé!

  21. Sas zegt:

    Van harte gefeliciteerd! :)

  22. Zon-nebloem zegt:

    proficiat, je was de 7de jarig en ik zie het nu pas, dus van mij nog een hieperdepiep!
    En je zit vlak bij mij, toeter eens als je voorbij komt :o)

  23. Kay zegt:

    Te laat, hopeloos met de laatste tram
    maar ik breng geen vijgen na Pasen
    maar nog een welgemeende proficiat.
    Liefs en drie dikke *** ♥

  24. HansDeZwans zegt:

    Ik ook te laat maar dat is niet erg hè. Gelukkig nieuwjaar mag je ook de ganse maand januari zeggen, dus bij deze: proficiat. Tja, en wat is er mooier dan Limburg.

  25. ingridblogs zegt:

    blijf jij maar van de machines af hè Billy ;)

  26. Joris zegt:

    Hallo,
    Ja, L’homard Bizarre, moet je echt eens doen. Maar één goede raad, lang op voorhand reserveren, anders raak je er niet binnen. Hebben nu al gereserveerd voor Valentijn en de plaatsen zijn al bijna weg. Wat die ‘Battle of the Bulge’ betreft, waarschijnlijk heb je wel al gehoord van het zogeheten ‘Von Rundstedtoffensief’, dat slaat eigenlijk op dezelfde veldslag en had dus plaats tijdens de maanden december 1944, januari 1945 in de Belgische en Luxemburgsche Ardennen. Trouwens de Ardennen staan vol van gedenktekens daaromtrent.

  27. Liann. zegt:

    Nog gefeliciteerd met je verjaardag. Ik hoop dat je een leuk weekend hebt gehad!

  28. ♥Inge♥ zegt:

    Ik hoop dat het op je werk allemaal goed is gekomen….Hoe was het weekend, vast wel gezellig!?
    Fijne avond verder!

  29. LJ zegt:

    Ooooo je was jarig!!! Gefeliciteerd alsnog!

  30. platoonline zegt:

    Laat het incident je vakantievreugde niet bederven. Hengelhoef is prachtig. Je zal er beslist genieten.

    En ja… nog van harte gefeliciteerd.

  31. micheleeuw zegt:

    Alsnog een fijne verjaardag !
    Ik hoop dat alles nu goed werkt.

dit vind jij er van...

