Harde noten…

27 thoughts on “Harde noten…

  1. hanneke zegt:

    zo….billy, een diepzinnige vandaag? of heb je even harde noten te kraken?

    • Billy zegt:

      dit komt uit een gesprekje dat ik onlangs had, en waarbij ikzelf verstomd was over die uit eigen brein ontsproten wijsheid… :-)

      (de afbeelding is ook een eerste probeersel)

  2. Meiske zegt:

    Pfff Billy, ben blij om in de reactie op Hanneke je uitleg te lezen. Was even bang dat jij harde noten te kraken had. En met de gedachte aan dat prachtig jonge, maar zeker ook kwetsbare, nieuwe mensje in jullie leven, schrok ik even!

  3. Ik ben het helemaal met je eens.
    alleen zijn soms die verdomd hard die noten..

    Liefs.

  4. joke zegt:

    Die kan zo op een tegeltje!
    Groetjes.

  5. J@n. zegt:

    Volgens mij moeten ze eerst geplukt worden voor men ze kan kraken.

  6. ZON-nebloem zegt:

    ik koop gekraakte noten of neem pindanoten hahaha

  7. Redstar zegt:

    Harde noten kraken is een kunst! Ik heb wel schillen laten springen ;)

  8. danique zegt:

    Klopt en dat ga ik ook doen!

  9. Chantal zegt:

    en daar ben je nu mee bezig?

  10. Nana zegt:

    En de ene zijn noten zijn soms harder dan van de andere maar vruchten plukken we uiteindelijk allemaal. :-)

  11. bea zegt:

    Dat is goed gevonden, leuke uitspraak en nog waar ook.

  12. Betty zegt:

    Dat is waar Billy:) Fijn weekend!

  13. HansDeZwans zegt:

    Hij die ze kraakt, zal er van eten. (of is dat geen uitdrukking?)

  14. klaproos zegt:

    ahh ja, maar die noten smaken wel erg goed dan hé.
    :-)

  15. Je bedoelt nu eindelijk eens aan je huidige werkgever vragen waar je aan toe bent???
    Of gewoon de beslissing genomen dat je een andere baan gaat zoeken?
    Ik ben benieuwd welke richting jij nu bedoelt.
    In ieder geval een fijn weekend toegewenst.
    Helaas ben ik terug uit Zuid Limburg en morgen weer aan het werk.
    Groetjes
    Mara

  16. Wijs gezegde!
    Hier zouden ze een tegeltje van moeten maken…

  17. ZON-nebloem zegt:

    en? doe je dat met de notekraker of is het gemeend? ;-)

  18. Desire zegt:

    Niks mis mee! Als je iets wilt bereiken in het leven moet je daar wel iets voor doen. Benieuwd wat het jou oplevert, Billy :-D

  19. daatjes zegt:

    Ik kijk ff uit met kraken, mijn arme gebit is nog in revisie….
    Kijk jou ook een beetje uit met die noten?

  20. Klopt helemaal….!!!
    Een goeie van je…

  21. klaproos zegt:

    hoi billy,

    : -)

    jawel, dat was een hééééle grote wolk, maar 80 kilo liefde heb je niet elke dag op j e pad hé:-)

    man mooi man :-)

    fijne zondag gewenst

  22. ZON-nebloem zegt:

    ik wens je een leuke nieuwe week

dit vind jij er van...

